wtorek, 8 kwietnia 2014

Inspiracje - kosze

Jest źle - mam zaczętych kilka robótek. Kocyk już się prawie skończył, zrobiłam 4 z 10 jajek na okno dla mojej Mamy, serweta dla teściowej czeka na zblokowanie, a ja grzebię w internecie i szukam nowych inspiracji i pomysłów. Niebawem chciałabym zrobić mojej Mamie kosze do łazienki, takie dość spore, żeby mogła tam sobie dekoracyjnie włożyć kilka ładnych ręczników i jakieś bibeloty - coś, co mogłoby zastąpić takie kosze z IKEA.  Przekopuję więc internet i dzielę się z Wami tym, co mnie szczególnie w temacie koszy zaciekawiło. Oto moi faworyci:

1. Koszyk wykonany metodą kilimową/gobelinową - koszyk ujął mnie swoim ślicznym kolorem.  Koszyk wykonany jest metodą kilimową (angl. tapestry crochet). Metoda ta polega na "obrabianiu" prowadzonej wewnątrz robótki nitki. Ścieg ten zapewnia większą sztywność robótki, co przy koszykach jest niezwykle ważne. Ale jest też dość "włoczkożerny".








2. Koszyk "Spa" - typowy łazienkowy koszyk o bardzo przyjemnym i prostym wzorem.















3. Kolorowe puzderka z pokrywką - z całą pewnością nie są to koszyki, jakich szukałam dla Mamy, ale już wyobraziłam je sobie jako pojemniczki na szpargały w mojej szafce. Wreszcie miałabym miejsce na walające się kolczyki i gumki do włosów :). Niestety, na stronie tylko inspiracja - nie ma wzoru. Ale ten akurat chyba ciężki do rozpracowania nie jest - wezmę się za niego na pewno.








4. Koszyk na robótki - czy nie ma on pięknego kształtu? Przez to zwężenie u góry jest niebanalny. Na stronie podany opisowy wzór. Nie wygląda na skomplikowany. Koszyk wykonany jest ze skórzanego rzemyka. Ciekawy pomysł, ciekawe, ile kosztowałby mnie materiał na takie caceńko.





5. Wiszące koszyki od maricatimonisa - ten pomysł wyczaiłam na etsy.com. Już widzę jak koszyki te wiszą przy wejściu zamiast szafki na klucze. Albo w łazience jako pojemnik na płatki kosmetyczne albo na szczotki. Akurat tych koszyków w sklepie martimonisy na etsy już nie ma. Dobrze, że wcześniej przypięłam na pintereście zdjęcie.






6. Sowie koszyczki - ostatnia propozycja ozdobi każdy pokój dziecięcy. Sama chciałabym chować swoje drobne skarby w takich sowich koszyczkach. Ale chyba już trochę wyrosłam z takich gadżetów :). Inspiracja pochodzi z ravelry.com. Wzór kosztuje 3,50 USD.








A Wy macie jakieś swoje ulubione koszyki? Zainspirujcie mnie! Spokojnie możecie zostawiać mi linki w komentarzu. Może wybiorę coś dla mamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz